OOOHH NOOOO!

Char-lee har varit lite hängig idag, så hon och Jocke passade huset:D.. Jag och Sandra drog till IKEA och shoppade lite grejs till prinsesshörnan.
Dom hade ALLT jag ville ha för 1 gång skull wwwiiiiiii, gudarna var med mig idag.. trodde jag ja!

Efter att Char-lee lagt sig, satt jag och knåpade på nya förvaringen.. kunnde ju bara INTE låta bli att försköna den liiiite:D Varför nöja sig med något?!?.. hehehehe..

Iaf så hörde jag en BIG PJUUUUK..när jag kom in i sovrummet så hade C hela on fullt med spya.. och hon fortsatte SPY... hon brukar spy när hon blir sjuk, har bara varit så!.. 2 dagar på dagis efter ledigheten, japp då jävlar sätter det fart!.. hon har fått ögoninflamation oxå..

Stackars lilla barn, hoppas hon inte spyr mer.. VÅR JÄVLA TVÄTTMASKIN verkar ju ha gått sönder.. SÅKLART;).. Något måste ju hända när det gick så bra på IKEA... Eller hur;)
Undrar vart jag ska göra av spysakerna.. vill ju fan inte att musskitarna ÄTER upp alla hennes lakan!

GÄÄÄSP nu är jag helt slut, bäst att sova , det kan bli en lååååång natt!

med lite spets blir allt finare:DDen här delen ska bli en del av vårat sovrum, char-lee ska ju få ett eget rum...

Kommentarer
Postat av: annika

du gör såå himla fint!! när snö och is är borta ska jag ta mig upp till er! :D

2010-01-10 @ 07:48:02
Postat av: mormor

gud va bra de blev,förstår att hon tyckte att du var duktig:)

2010-01-10 @ 10:44:36
Postat av: Therese

Va fint! Söta gardiner med, dom har jag i sovrummet. Man är ju en liten princessa.. hehe;)



Jobbigt med magsjukt barn, dom kan ju inte direkt springa till toan..

2010-01-10 @ 14:44:31
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Nadi

Så Fint hon har det på Sitt rum! Dutti Mamma Linda :)

2010-01-10 @ 22:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0