Muffins*mmm*

Undrar varför det inte är någon bra film på tv:n en dag som denna? Hur svårt kan det vara att sätta igång en BRA rulle....King Arthur nu... *gääääsp* men snälla, ge mig något KUL!!!!! Och skit BEAN.. jag blir såååå less!
What aboute Pretty woman eller den galoperande detektiven?*liiike it*

Tog mig i kragen imorse och skrapade en dubbeltriss och mina bingolottokalendrar*hahahha jag veet, men min svärfar sålde* och jag vann 50 på trissen och 100 på ena bingolotten:D Tjänar en liten hacka på mina spel... känns bra:D*men vart fan e mina MILJONER?*

Undrar VERKLIGEN om julmaten*Godiset* är värd att tryckas i denna mun, och svaret är nu efter att det snart är slut NEJ... ändå har jag lyckats få en härlig valk på magen!!!*faaaan*Ärligt..!! VARFÖR VARFÖR? Sliter hårt ett helt jävla år för att sabba hela figuren på 1.5 vecka.. BRA!.. Får sitta på hotell rummet hela jävla Bali resan..!.. NEJ nu .. snart ska jag plocka fram den skygga karaktären ur garderoben igen!*så det så*

1 dagen på den nya året kunde inte ha varit bätttre, känns som om att det blir ett BRA år, för att inte säga Helt jävla great!

God fortsättning!


Kommentarer
Postat av: Saluki

Jag VET!!, var är alla klassikerna?!... Vissa har bara dåliga smak assa, synd att det är de som bestämmer sändningstiderna (HAHA)

2010-01-01 @ 22:24:22
Postat av: Viktkamp

hoppas du hittade något att titta på =) Lycka till med viktnedgången..

2010-01-01 @ 23:19:00
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0