Mjölksyra!

Känns ungefär som om det ilar, bränner i ALLA mina muskler;).. Skivstången idag va grym..speglarna där inne känns liiite sisådär..Bella kom på att det spelar en STOR roll vart man står..i 1 spegel ser man riktigt flabbig ut och i nästa helt ok..! Gäller bara att ställa sig RÄTT..!..Nu när jag vet vart jag ska stå känns allt MYCKET bättre!


Undrar om det verkligen är OK att äta sushi med fingrarna *inte för att jag gör det;)*.. Pinnar är verkligen ingenting för mig..:D *en liiiten tanke bara:)*

Char-lee har fått en knöl på låret, helt säkert från svinvaccinet..! Ska det bli så?.. Hon verkar faktiskt ha ont där..*ehhh, konstigt..*  

Har jobbat idag, ska jobba imorgon..JA..livet känns HELT OK ÄNDÅ:D

På fredag ska jag pch Char-lee gå till kyrkis.. HALLELUJA..:D Det är toppen där, man får svära*jag har ju inte frågat..men vi fick va kvar i över 1 år så;)* man får mat, kaffe och barnen får underhålla varanndra..Helt i min smak!!!! Oj, jag höll på att glömma sångstunden..1:a gången höll jag på att DÖ, det va såå pinsamt tyckte jag, men som den NÖRD jag är så kom jag in i den FORT!*nu hörs nog min ljuva stämma högst::)*

Idag har jag severat..KÖPTA KÖTTBULLAR...*förlåt mormor*... Det har Char-lee inte ätit många gånger..men ibland *hmmm vad ska jag skylla på:)* så är jag bara LAT!!!!..
Känns som om jag MÅSTE bättra mig..och det är NU!!
Köpte iaf bröd med bra innehåll...*hehehhe så frulle kan jag servera med gott samvete;)*

Kollar på "Familjen Annorlunda" nu..FATTAR INTE HUR MAN ORKAR..!! What aboute your privat liv?????
Näääää.. HÖGST 2 imbiciller för oss!!!

Nu ska jag tänka på hur BRA det känns att få sitta i soffan och känna musklerna darra:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0