Tres CHICAS!

Känner mig helt slapp... *i kroppen och ingen annan stanns!:)* Blir såå energilös av att vara hemma för länge, va iväg 2 timmar på handledning och det gjorde mig inte direkt piggare, blir så full av adrenalin just DÅ... sen blir jag heelt slut!

Känns som att Char-lee är på bättringsvägen..*äntligen*.. Imorgon ska vi till BVC, göra den förskjutna 1.5 års kontrollen, tror det är vaccination oxå..vet inte säkert, det lär visa sig *hehehe*
Sandra åker med in och sen ev skulle Fia och Otis komma in och luncha med oss, det kan bli trevligt, har inte träffat dom på nån vecka.. Fia hade bakat bullar i helgen och bjöd hem oss, men en spya mitt i degen...Nej tack:D *hoppas dom inte har vräkt i sig alla bullarna.. vi e ju friska NU:D*

Ibland undrar jag varför jag är som jag är... Undrar varför just JAG inte lärt mig att hålla tyst, MÅSTE jag säga vad JAG tycker? 


Blir så trött på att jag är som jag är...

Fast det är väl därför JAG är JAG... 

Känner att det behövs MYCKET träning, mår ju fan inte bra när det slarvas med det!.. Nej inget mer sjukt barn är beställt!!!!


Se upp den 30/1 .. "los tres chicas " ska dricka cervesas i Estokholmo...*skakar rumpan*..
Det ska bli sååå kuul!.. LÄNGTAR.. Middag hemma hos Nadia först och sen stan, måste shoppa en ny dress..!

Sandra Jag och Nadia


Kommentarer
Postat av: Emma

kul att skaka rumpan, vill me göra det snart =)

2010-01-13 @ 19:59:51
URL: http://emmalajnens.blogg.se/
Postat av: Saluki

Man kan bara vara den man är.... Everything Else Sucks!!

Kommer bli GALET den 30/1, PARTY Like A Rockstar.

2010-01-13 @ 20:09:06
Postat av: enda

Thats why i like you, pjukan.. Du är inte som andra, du ska inte va som andra, du säger vad du tycker och never care less!! Aj lajkar jo för den du är.

Du har skapligt tålamod mot rådisarna, jag hade typ bränt ner huset eller ngt...!!!

2010-01-13 @ 22:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0