LUSH!

MMMMMM såååå himmla bra grejor!...doftar ljuvligt och känns såå sköna på kroppen, fick produkter av Sandra i Julklapp.. däri låg en rosa stjärn tvål med glitter som Char-lee får ha  och tvätta sig med i duschen* jag vet att det va till mig sandra, MEN..*.. hon blir ju som en karamell hela hon!*smask*

På lördag ska jag tvinga med Jocke , *Char-lee har ju inget val stackarn;)* och fixa möbler , gardiner och en stoor spegel som hon kan spegla sig i.. hon gillar att titta på sig själv när hon sjunger och pysslar med hårband.. *sööötis*
Hon ska få en "prinsess hörna * i gamla köksdelen!

Sen vill JAG hinna med en liiiten shopping tur! *då har inte Jocke något val* hehehehhehe!

Igår efter jag badat så tänkte jag skriva att eftersom att jag tagit plockat ur en mus* ni kommer väl ihåg liket..blää* stoppade jag i en annan...Men vilken tur att jag INTE SKREV DET:D HUr sjuk e jag ?!?

INTE bra när Jocke *sabotören* kommer hem som en snålis när jag ska beställa...
Jag sa att jag skulle beställa lite schampoo och badbomber.. för typ 500.. Då undra han HUR jävla MÅNGA liter schampoo jag skulle beställa..Men herreguud ALLT handlar ju om KVALITET!!!!! OCH ska inte Char-lee få ha liiite KUL?..*sen låtsades jag klicka bort... BAD LINDA, jag vet.. meeen*

KOLLA IN ALLA FIIINA
 


Kommentarer
Postat av: enda

Så du menar att du har tvättat råttan nu.... Hahahahahahahahahahahahhahahahahahaha skrattar ända till hallsta;)

"hur sjuk é jag" alias

-Björn Gustafsson/Linda "Blondie" Lillmusen. Mohahaha;)

2010-01-07 @ 21:02:32
Postat av: Saluki

Hahaha, sköööön du är Sis... Allt För Mina Prinsessor!!

2010-01-07 @ 21:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0