Kom fram ur garderoben!

Operationen gick bra, Jon får behålla sitt ben.. Men nu har han gips från foten till ljumsken*hehehe, ingen missionär på ett tag va:D*
Verkade vara vid gott mod trotts allt *nu kan man retas HUR mycket som helst, han kommer ju ingenstanns*

Char-lee har fortfarande diarré.. men vi*jag* blev sååå sugen på något sött så bagaren kom fram ur garderoben och fixade en goood kladdkaka:P *jag vet, jag har det mesta i garderoben:P*
Jag veeet att man inte ska äta som vanligt när man är magsjuk ...Men...!
Just nu sitter jag och tar min 2:a bit kaka*smask* och en stoor kopp kaffe!

Har städat, det är sååå skönt när det är gjort!

ÅÅjÅÅååhhh snart är det LÖRDAG! ... Party !!!...Längtar ihjäl mig, det är bara liiite synd att jag sitter och svullar kladdkaka hehehehe..Tänk om klänningen hinner bli fööör liiten;)
Ska be Nadia fixa med mitt hår, locka till det lite!
Nadia pratade om Hells kitchen, nån som varit där?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0