Jimmy Choo

Japp, tog en Marshmallos*eller tyyp 2* och *poff* huvudvärken försvann!.. Så för att jag INTE gnagit på något sött så dök den upp!
Jaha... där får man för att man försöker!*Nej nu är det slut på nyttigheter* Mer söööttt åt folket:D

Tänker på hur KUL vi har det på jobbet, mina arbetskamrater måste vara dom BÄSTA i världen! Allt skratt gör livet KUL!..*SJÄLVKLART finns det mindre skojiga personer , men då skrattar jag åt dom eller sliter mitt hår av frustationen*

Är KÄR i Jimmy Choo´s prickiga klänning, fattar bara inte varför i helvete dom sätter den snygga urringningen i BAK!?!? Varför vill man visa ryggen?..*näää mina juveler sitter fram;)*
Funderar på att köpa den och använda den bak och fram...Vad tror ni om det?
Min favvo..Bakofram:DLovely Dress!..

Nu ska jag titta klart på Let´s Dance och sen försöka att få min skönhets sömn*Den BEHÖVS efter att jag fått barn...:D*

God Natt Sweeeties

Kommentarer
Postat av: Therese

Nästa gång det blir jobbhelg får solvändan finfrämmande;) Såååå dålig på att hälsa på andra..



Hoppas du får sova i natt gumma! Och jag tror juvelerna skulle göra sig finfint i den där bakofram;)

2010-01-22 @ 22:56:46
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: enda

Skönt att höra att du trivs!! Viktigt, å viktigt med justa kollegor! Du vet att socker är som knark, bra för stunden..;)

2010-01-22 @ 23:32:09
Postat av: Anna

Har du redan glömt bort Ekebys personal, eller?????

2010-01-24 @ 15:06:27
Postat av: felle

hej hej ! fin blogg du har titta in på våran blogg och fråga en fråga på våran frågestund , ingen fråga e konstig !

2010-01-24 @ 15:20:00
URL: http://babeland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0