Fotosession alá Bella!

Huvudvärk...Kan det vara allt kaffe tro?*tyyyp 6 koppar redan*
KUL att hänga på kyrkis, nästan glömt bort hur bra det är där!
Char-lee har ätit trollldeg och röjt runt, hon sover nu och jag ska fixa med det sista.. ska jobba ihelgen..

Pratade med Bella igår, vi ska ta lite roliga bilder..*ska bli kuul* Hon ska stajla mig och fixa med kuliga effekter! Kommer att bli GRYMT! Datum för sessionen är 6/2.

MÅSTE se till att få i mig massor med vatten...annars kommer det här dygnet på jobbet bli mindre skoj!*mitt jobb kan vara VÄLDIGT tjatigt, så en huvudvärk är inte lämplig*

Grattis Kära moster, du blir bara vackrare och visare med åren du;)

Hörs i kväll!


mmm trolldeg:D


Kommentarer
Postat av: Izabella

gud vad cool kjol!! sötunge!

2010-01-22 @ 15:03:00
URL: http://izabellaakerlund.blogg.se/
Postat av: Therese

Kul att du/ni titta förbi ikväll! Nu måste ju vi komma över till er!

2010-01-22 @ 21:19:22
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0