En PRINS!?

Tvättmaskinen tömmer inte ut vattnet... men det gör Char-lee...MAGSJUK..!!
Jocke pratade med sin far som berättade att det ska finnas ett filter*ehhh ok* som man ska rensa typ var 3:E gång... vi har haft maskinen i 5 år ca.. och tvättat 1 maskin/dag i snitt, då har jag kommit fram till att jag har använt den 1825 gånger vilket skulle ha inneburit att jag borde ha gjort rent det där filtret typ 608.33 gånger..!!*matte geni.. jag veeet;)*
Och hur många gånger har jag nu gjort rent det... *vissel, det står ju för fan ingen stanns att det finns ett filter* så ok.. 0 gånger ungefär!

Hoppas att det är det "lilla";) felet..kanske blir vi miljonärer.. har hört att man kan hitta pengar i filter!

Imorse när C fick se sig nya prinsesshörna så bara stod hon som förstelnad.. sen gick hon runt och tittade på allt, ställde sig framför lilla spegelbordet och sa *dukki mamma* 2 gånger..!
Hon pussar grodorna som sitter på väggen hela tiden, kanske väntar hon sig en prins*men det är hon liite för liten för, men i förebyggande syfte kanske:D*

Jocke skickade jag ner till affären, behöver ladda med lite av varje, kan bli "sittandes" här i veckor:D.. jag åker ingenstanns just nu, stinker som en spybobba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0