En i HIMMELEN..!

R.I.P lille Martin, 1 musjäkel i himmelen!!! Hade tänkt o lägga ut en bild..Men det är liiiite för brutalt!..*Ja, jag vågade knappt titta... Sandra höll på att dö.., så NEJ det blev inget av med det*

Vi har haft förstärkning på jobbet.. så jag är PIGG..wiiii, men inte mina MUSKLER.. gäddhänget lider:D
Tantalonan*Merja* trodde att jag ville skryta när jag påpekade det...sen blev jag mobbad för mina snowjoggers..Skulle tro att jag när jag köpte skorna, tog 2 vänsterskor!!!*syns på bilden från helgen:D*
Ja..vad är det för arbete man har;)

Undrar om jag kan äta"rocky roads" från innan jul...?!? Det har ju legat i kylen...känns som slöseri med smarrigt Leila godis*och DYRT*
Ska nog bjuda Jocke på en bit..först..:)

Kommentarer
Postat av: Saluki

HAHAHA

2010-01-19 @ 20:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0