En DÖD.....

När jag kom in i badrummet imorse såg jag ett LIK..!!! Kul att det är det 1:a man ser när man vaknar, det va så att vi hade liiite vatten kvar i badkaret och då skulle ju SÅKLART en musjäkel drunkna däri!!
BLÄÄÄÄÄ hur i helvete ska jag sanera där? TIPS!!!!!...
Bara tanken att bada däri är ju GROOOSE!
Iaf 1 mus mindre.. kanske va det skitmusen som "åt" upp c´s lakan igår.. *hehehehe...*

Igår när vi skulle åka hem till min mamma och fika så valde c mössa själv.. det blev en stickad väst.. och ett hårband.. PRINSESSAN från Rimbo:D
Sandra *underbara* passade C några timmar igår, själv var jag och byggde muskler:D


Ska berätta om varför jag blev kallad spyan, eller igentligen inte spyan riktigt:D men tantalonan *Merja, som ska va glad att jag inte börjar kalle henne pladuskan:D* på jobbet tycker att jag är VÄLDIGT lik hon Eva i Quizzo.. inte utseendet men till sättet!!*vet fan inte om jag ska skratta eller gråta* va iaf tvungen att titta på klippet när hon spydde i direktsändning.. DET SKULLE  JAG INTE GÖRA:D

Nej, nu ska jag möblera om lite i gamla köksbords delen, ska ställa garderoberna där.. sooo long!

Sessan från Rimbo!


Kommentarer
Postat av: Elin

Ajaj..träningsverk idag? haha j*vla filmjölk asså..

2010-01-05 @ 19:44:46
Postat av: enda

Ditt nya smeknamn blir garanterat MUSEN forever!

Fan skulle han i badkaret å göra då¨?

2010-01-06 @ 10:01:13
Postat av: Saluki

VILDA MUSEN!! (HAAHAHAH)

2010-01-06 @ 10:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0