En bitter Sandra!

Känner att jag oxå börjar att må lite illa, Sandra är här nu och hon tycker att jag ser väldigt blek ut!.. Vet inte om jag ska våga tro på henne, hon är liiite sur för att jag skrev att hon ska schyssta till hjärnan lite, hon vill att jag ska ta bort det genast.. men på min blogg är det JAG som bestämmer*hehehehe*

Hon har fått lunch här idag igen, måste snart börja ta betalt tror jag;D.. Eller inte, hon kom ju så att jag kunde köra till Apoteket och köpa vätskeersättning till C , kan bara säga att det e ett under att hon inte ser ut som ett torkat korvskinn... 4 dagar utan mat, och mycket liite vätska...*låter som en diet jag skulle behöva* 

Köper ved av ett kooperativ , dom har full service, lämnar säckarna utanför dörren..!!! NICE..! *jag och Char-lee stod i fönstret och skrek jobba på..:D*

Håll tummarna för att jag inte blir magsjuk NU...! Snälla *pääällp*
Hörs sen!
bitter f....n

Kommentarer
Postat av: Viktkamp

usch hoppas du inte får magsjuka.. håller tummarna!

2010-01-12 @ 19:57:02
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Ni är för roliga.. Av mig hade ni fått ett vedträ i huvet!:) Det é bra att du pular i flickebarnet lite ersättning, det går fort för dem att bli uttorkade... Skrämde jag upp dig så var det inte meningen isåfall. Är hon "som vanligt" är det ingen fara, och på henne verkar det ju inte gå ngn nöd med mamma hemma som lär henne massa tok..;)

2010-01-12 @ 21:26:41
Postat av: enda

orutin enda, orutin. Sorry, det var inte meningen att va anonym...

2010-01-12 @ 21:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0