En betjänt

Verkar som att min lilla darling är diarré fri idag*wwii*, just nu sitter hon i mitt knä och pekar på skärmen:D
vi har just ätit frulle och då är det såå skönt att bara få slappa!

Idag*om philipe är frisk* ska vi och fira Luzia, jag har köpt ett presentkort till henne, det är det bästa tycker jag, iaf nu när hon har varit borta, man vet alldrig vad hon köpt!

Jocke va tvungen att åka till macken och fixa avgassystemet på 1 av bilarna*hehehe det är då jag älskar att vara KVINNA*
Nu sitter han hemma och tar en snabbfrulle *char-lee har nu bytt plats* med en liten betjänt i knät*hon rör i hans kaffe, ger honom mackan osv:D*

Nu ska jag vara lite social en stund!

På återseende kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0