Doftar Barbie!

Har öppnat paketet med alla underbara saker idag, det doftar Bubbelgum, barbie docka.. rosa..*om rosa kunde dofta:D* Heelt underbart!.. Åhhh om ni bara kunde känna dofterna..
Fick en liiten men naggande "Sexy peel soap" med i paketet, så liten att jag nästan missade den faktiskt, hehehehehe.. tur att man rotar ordentligt:D.. Så nu ska jag bli grymt SEXY.. Tycker nästan synd  om Jocke, hur ska han klara av att vara ifrån mig nu?!?:D

Trodde att Char-lee nästan va frisk.. men men det började läcka där bak ist! ..NICE..
Hon körde en fuling alldeles nyss oxå.. Mamma bajs.. jag gick såklart in i sovrummet och sa stackars dig, tog upp henne och skulle byta.. du luras inte nu.. ahh, säger den lilla bajsmaskinen då..!!
Nu sover hon iaf..

Sandra va här idag och lunchade, vi hittade oxå en massa godis som vi mumsade på, c va inte sämre:D *men vadå, hellre godis än inget, har ju hört att det e bra med socker och salt när man en magsjuk*

OBS att det står curly wurly på shampoo burken, jag tänkte att om jag tvättar med krullshampoo kanske jag får tillbaka mina permanet lockar:D annars får C ta det, hon har ju ÄKTA curls!

Jocke gjorde milkshakes igår..mmm goda!Char-lee valde rött!kolla hästsvansen, sååå gulligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0