Spöken, finns dom?

En knäckemacka med salami..mmm det blev kvällsmålet idag*plus ett halvt äpple förstås:P*

Åkte ner på bas jympan ändå... och är återigen besviken på att jag inte får ut maximal träning!.. Men rörde lite på mig iaf:D
Laddar inför imorgon då skinnet ska brännas, hehehe.. hoppas att jag kan få bort tattueringen helt annars gör jag en coverup.
Så himmla skönt att man det inte längre är permanent , att man faktiskt kan få ångra sig!

Ska jobba i helgen, Merja *tantalonan* har lovat hembakta semlor...yammmieee!! Nu är det enda jag tänker på semlor:P

Blir nog sista natten jag sover på jobbet oxå, vi byter schema 1 mars. Sköööönt, jag får ju för mig att jag känner kvinnoparfym doft ...*ryyyyys*

Är INTE rädd för människor *eller, jo ibland..psykon..men oftast inte:D* Men spöken...uuuuuu, livrädd är jag för dom! *för det är klart att dom finns;)*

Idag när jag och char-lee handlade så passade vi på att ta en fika, min svärmor gjorde oss sällskap. Dom godaste bullarna bor i Rimbo, det ni;) *just nu i min mage, men ändå*
 
Nu är det en maskin tvätt som väntar på att få hängas och en disk som vill bli ren..

Känner ni en bacon doft imorgon så är det nog bara mitt fläsk;)

Nöff nöff

Kommentarer
Postat av: Therese

Jaså. Du väljer även bort helgnätterna. Toka! Måste tjäna kosingen du som har råd att bara jobba dag!



Lycka till imöra!

2010-02-10 @ 20:39:35
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: enda

Jag fattar nada.. Du ska inte jobba natt at all? Bara dagtidsschema? Eller som Therese säger bara ta bort helgnätter? Tell me, nyfíken..

2010-02-10 @ 21:28:00
Postat av: veronica

Usch ja jag är oxå oooootroligt rädd för spöken!! Jag jobbar helt sinte heller natt faktiskt.. ja tycker det är skönast att va hemma med stora starka karln på natten:)

2010-02-11 @ 10:52:29
Postat av: mamma

mmm...men man ska inte vara rädd...inte för saker som inte syns iaf....värre med levande:)

2010-02-13 @ 22:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0