Ni anar inte vad som hänt idag...!!!

Joda...
En olycka kommer ju sällan ensam...Den brukar ju komma i 3! Japp, för idag när jag kört Sandra till körskolan så tänkte jag att eftersom att det är så kallt ute så tar jag en nostalgitripp till roslagsbro.. När jag kommer till Drottningdal så tittar jag på klockan och ser att jag har ganska mycket tid kvar..så jag fortsätter till Bottna*vi har haft hästar där en gång i tiden*

Kommer i en kruva*på denna liiillla smala väg* och krrkrkkkkck...bilen fastnar i ett spår, och jag kör halvt ner i diket!!!!!!! Hinner som tur va bromsa så att jag inte hamnar såååå långt ner.

Kommer ut ut bilen...ser ett hus bakom mig..ingen hemma...höll nästan på att bli hysterisk när det kom en tjej körandes, hon stannar och åker till bonden för att se om han kan hjälpa till*hon har inte några linor med sig*.. Nopp han är inte hemma!!!

Men då stannar denna underbara man.. *På landet har dom tom skyffel med i bilen vettu:D*
Han skottar fram oss och drar sedan upp bilen!!!
KÄRLEK till alla snälla Rospiggar! *Smack*

Vi skadade oss inte som tur va... men så körde jag långsamt för att hinna se allt oxå...

Så nu ska alltså MIN/VÅR otur va över...*Fortsättning följer;)*

Ska och köra skivståmg ikväll....*håll tummarna för att jag inte bryter några ben*

Lägger in bilder sen:D

Köss

Kommentarer
Postat av: Therese

Oh vilken otur! Tur att ni kom upp!

2010-02-08 @ 17:05:03
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Mormor

Vinterväglaget kan vara förädiskt ,tur att det inte var ett möte och att det var mycket snö, det var iallafall mjukt.

Var rädd om er Kram.

2010-02-08 @ 23:57:53
URL: http://missclefberg,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0