Im dreaming of a white Christmas:)

Resultatet av Brun utan sol uppfräschningen gick sådär...ser ut som en fläckig KO!.. Ja, jag glömde ju bort mitt i all egoism att jag faktiskt är mamma...detta innebär att jag torkar och blaskar med vatten..!!! Stänk och ränder på hela armarna, händerna ser kritvita ut, där har allt gått bort..med undantag för nån fläck förstås:D

Måste försöka att peela bort lite och smeta på nytt..OK, jag är liiite brunare under hakan oxå! Vet inte vad som kan ha hänt där men...
Ska ha handledning imorgon och vill inte se ut som sotarens fru!, så måste försöka att jämna ut allt..!

Har feber idag, snorig och röd runt nosen.. Och så är det ju härliga - grader ute!
Imorse när jag klädde på mig va jag super nogrann på överkroppen.. men jag glömde benen! Har ett par håliga tajts, dom värmer sådär!

Det gick inte att ändra resan, det skulle kosta 1600 + att det inte fanns resor kvar i vanlig prisklass, men vad gör det?
Jag kommer ändå att tänka på er alla semester lösa stackare när jag ligger på en solstol och suger ur en kall öl! ;)

Att det får vara så här kallt...!!! Med risk för att inte bli trodd så tog jag denna bild!* för ni andra har väll inte såå här kallt:D*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0