En härlig tisdag:)

Nu rinner kaffet ner i bryggaren..Mmmm längtar tills jag får ta första klunken:)

Imorse körde Fia sitt 1:A mamma jympa pass, och vi kunde ju såklart INTE missa det;) Så min lilla bebis och jag rockade på, ett mycket bra pass, Char-lee tyckte det va kul i 30 min, sen ville hon rota bland saker:D
Men vad gör det?..

Väl hemma satte jag fart med städningen...när jag väl kommer igång älskar jag det!!!.. Eller iaf efteråt;)

Inte en semla så låååångt ögat når..men jag åt ju 2 och 1/2 i lördags hehehe...
Får se om jag blir överaskad med semlor idag annars får det vara, då äter jag ju såklart;)

Ska träna idag *japp, jag är inte heelt inrutad:D* har inte bestämmt mig för vad det blir bara.. Josefine kör spinning och Clarita har cirkelfys... Får se vad jag känner för!

Char-lee målade en smörkniv igår på kyrkis... Huuuur fiiiiin som helst!  Världens finaste skulle jag tro:)

Världens fiiinaste

Kommentarer
Postat av: Therese

Gud vilken fin, och vilken fin färg den fick!;D

2010-02-16 @ 15:14:40
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0