Bingolotto!

Åhhhh solen sken och vägen var plogad så jag lurade med mig Jocke och drog till Jakan:D
Hälsade på mina kära kusiner och min moster och Char-lee fick umgås med sin idol Nikki:)
Dom åkte karusell och mumsade hamburgare!

Fick 2 vikiga saker gjorda idag och det var att köpa den efterlängtade barnvagnen och brun utan sol krämen, Blev Lancomes!
Har nu smetat in min överkropp... tyckte mig se ett resultat men det är nog bara tron:D
Vagnen kan vara mitt bästa köp i livet:D hur lätt och smidig som helst att hantera, förutom att den inte ville fälla ihop sig da...men något brukar ju krångla jämt;)
Skyller på kylan!

Nu är pensionärerna i huset redo för Bingolotto, idag känns det som STOR vinsten är här!

På återseende kära ni.

Är Jocke en

Kommentarer
Postat av: Therese

Hehe. Då får vi se resultatet lite senare då.. själv är jag livrädd för brun utan sol. kan gå riktigt galet jö!

2010-02-21 @ 18:58:24
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: annika

den karusellen känner jag igen,, va fin hon e lilla söötnosen!

2010-02-21 @ 19:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0