All Night Looong!

Nu spritter det i kroppen, pratade med Nadia nyss och vi bokade in 27 feb, party party:D Nu ska inget få stoppa mig, skiter i sjukdomar... jaaa skiter t.o.m i om jag så mister ett ben!!!.. då lånar jag Jons protes!!!
Här ska dansas ALL NIGHT LOOONG! ;)
Nu ska bara Sandra och Nattiz oxå få reda på datumet..dom får anpassa sig:D

Idag har det varit en super dag, förutom att jag höll på att få ett blodsocker attack.. men det räddade tantalonan Merja med att ta fram solrosfrön *som tur är har hon samma problems*, nu har det snart gått 5 heeela dagar sen jag åt något onyttigt.. och det känns faktiskt bra!

Har lagt bud på lite allt möjligt på konskurs sajten...och jag vinner nog ALLT.. hmmm! Då återstår det bara en liiiiten detalj... VEM ska hämta skiten? Jag jobbar nämligen varje jäkla onsdag:D
Japp, ett liiitet problem bara... Hhahahahahahahah!

Och vad ska jag ha allt till?...
Får bli lite presenter:D

Lånade ett nagelack förra veckan av Sandra, ska kanske måla på en sväng innan hon vill ha det tillbaka, annars va det ju väääldigt onödigt att jag lånade det! *oooppps, hoppas jag inte har tappat bort det...kommer inte ihåg vart jag la det!*

Nu måste jag glufsa i mig lite frukt!
Det blir nog 1 ,2 eller 3 ikväll.. men det är ju INTE godis, desutom är det naturligt(?)..*undrar vad jag ville säga med det:D*

Förresten..
Näää det tar vi en annan dag;)
BYE..

Kommentarer
Postat av: Therese

Verkligen!

2010-02-18 @ 21:17:41
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Malin

Hallå. Gud va duktig du är som inte har ätit något onyttigt nu! Senaste tiden har jag ätit minst 1 bulle & flera kakor till Frukost. Inte bra.. Ska sluta med det idag :) Så hoppas jag att jag är lika bra som du :D

Mmm.. Ett helt hus lixom.. Vi räknar med ungefär 1000timmar. Per ska jobba heltid med det några månader men sen blir det ca 1,5 dag/v bara.. Fast vi kommer kanske ta hjälp med start & slut på huset så det känns bra, vi får se hur det blir.

Om man kör från Norrtälje mot Rimbo så kör man höger i Finsta.. mot Edsbro typ.. så är det 5 min in på den vägen på höger sida. En jättestor gård med ca 50 hästar.



Tack :) Hon är världens goaste.. Än så länge.. Kanske blir en bråkstake sen , vem vet.. hehe ;)

Char-lee är ju hur söt som helst.. Vad mysigt det måste vara när dom blivit så stora.

Hur gammal är hon nu?

2010-02-19 @ 08:45:09
URL: http://malincity.blogg.se/
Postat av: Saluki

27/2 HERE WE COME!! Kommer bli Galet Kul... VAd har du shoppat? missat en hel del sista tiden, tack o lov för din underbara Blogg Babe!! Har fått värsta begäret och måste införskaffa en ny väska, tänker kanske en Karen Millen?! Puh, Much To Do =)

2010-02-19 @ 18:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0