WOW

Som min moster och kusin kämpat i köket med all mat, dom hade gjort egna dolmar, kubbe, aubergingryta, hummus mm mm... O SÅ GOTT!! Mmmmmm Tack för allt!

Vi alla pratar lika mycket men konstigt nog undrar alla vart jag är när vi satt oss vid bordet... jo, jag sitter där men är då för engångs skull upptagen med maten o pratar inte alls:D Har fullt upp med att proppa i mig o inte missa någonting! Så tycker ni att jag pratar för mycket nån gång o vill få en lugn stund, ta fram MAT;)

Nattiz hade köpt ett par fiiina o sköna skor till mig!!..*puss*
Kommer att användas flitigt på Bali;)

Nu ska jag slänga mig på soffan , imorgon börjar jobbhelgen.. 8.30-20.30 lördag o söndag! Vila behövs:D

Vad har ni gjort?
kramiz

Kusin DanielNadiapåskäggs jakt!Angelica o nadiaFiiina skor jag fick av Nattiz

Kommentarer
Postat av: Saluki*

OH TACK ALLA FÖR EN TOPPEN DAG!! Herre gud, trodde aldrig att jag skulle sluta äta av allt det goda...Mums!! Så himla kul när alla samlas

2010-04-02 @ 19:08:06
Postat av: Therese

Trevligt ni ser ut att ha haft! Maten såg riktigt god ut och vi ska inte tala om tårtorna! Duktiga du! Så fina!:)



Glad Påsk!

2010-04-02 @ 20:37:15
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: jajja

Ja verkligen Tack för idag! alltid lika Trevligt & mysigt me La familia! Much luv



Hahaha fina bilder Linda!

God mat,God tårta, fint väder, en Perfekt dag!

2010-04-02 @ 21:35:58
Postat av: natti & nikki

tack snälla kusiner och moster för en trevlig och glad påsk =) vilka roliga bilder du la upp, he he.. puss från oss

2010-04-03 @ 21:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0