Svengelska ohhh YES!

Kommit på mig själv prata svengelska heeela dagen:D såååån stekare!!!
Typ sooo fresh, och nice ... JA man måste ju träna, ska ju snart dra till Bali people * ni ser svengelska igen;)*

Tänkte skriva att det inte händer mycket dom dagarna jag jobbaren det är ju såklart INTE sant, det händer mer än ni anar med efter som att jag har tystnadsplikt kan jag ju inte dela med mig!

Ser gravid ut nu efter all mat idag, förstår INTE varför det plötsligt är helt OK att vräka i sig såååå mycket mat, ja vi va ju ganska duktiga och slopade fikabrödet idag, men måste man proppa i sig så att det nästan kommer upp igen???? Ja det verkar inte bättre!! :D

Satt och pratade med Elin idag om olika semester orter, bla Tunisiens sousse, Jag Sandra och Jocke va där juni -07... GUUUUD har alldrig varit med om hemskare människor, satt på våra solstolar, kom in på restauranger vi åt på och lämnade lappar med nummer... Hotell direktören limmade på och försökte fast Jocke satt brevid :D
GAAAAHHHH HJÄÄÄLP!! NO more Tunisia, I tell U ;) *oooolala english again*

Have u been there?
Godnight my friends kissssssss and bajs! (?) *boring, i know:D*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0