Sunny DAY..

Berry berry bad update idag, kommer tyvärr bli så imorgon oxå.. Jobbar 8.30-20.30 imorgon oxå:D Men på måndag är allt som vanligt igen;P


SOLEN har nått min håriga kropp idag*o gissa om den är HÅRIG nu..bläääääää, odling pågår*
Vi har suttit ute o fikat o solat oss, jobba vad är det;)


Va det någon som tyckte att mitt Aprilskämt va KUL??...Ingen?...Där fick jag för att jag försökte skoja...:S
Nu är det slut med det..;)


Imorgon hoppas jag på en BIG sol , livet blir så lätt då!
Värsta schyssta brudarna på jobbet, jag har terrat sönder dom med prat hela dagen, Elin kände nog att det va skönt att få komma hem o vila öronen;)
O konstigt nog va Veronica såå angelägen om att jag skulle åka hem... fattar ingenting;D
Men vet ni vad, jag fortsätter imorgon igen hehehehehehehe!!!!

Saker jag vill ha just nu:
* Färgat hår                    *Bella känn dig inte träffad;)*
* Påfyllda läppar              *jo Merja, anka e SNYGGT*
* Pengar, Triljoner!          *men det vill väll alla*
* Semester!

Annars e jag nöjd! ;)

Hörs imorgon gott folk!
Kärlek till ALLA, o fred på jorden!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0