Pruttmorsa!

Jora...2 Dukoral dosen skulle intas och det är ju JÄTTE enkelt att få i en 2 åring det:S C är ändå duktig och får i sig allt efter nån timme!

Jag hade läst att "mat och dryck bör undvikas 1 timme före och 1 timme efter" man tar Dukoral ÄNDÅ ger jag Char-lee vatten och godis *jag va ju tvungen att locka med något*

O vad tror ni händer?????????
Jo Char-lee SPYR upp ALLT !!!! *stackarn*

Så nu måste jag ringa kliniken imorgon o fråga om hon ska ta ytterliggare en dos...det va ju såååå kul!

Linda is very HAPPY!...


Kommentarer
Postat av: Therese

Åh. Jobbiiigt!:(



Den var superfin, tack för tipset! Det tråkiga är att det bara är avhämtning på den..

2010-04-11 @ 19:00:05
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0