Miss Unik;)

Idag var det dax för tandis igen, ingen bedövning denna gång...klart jag inte behöver det när tanden ska vara död!
Somvanligt;) är jag unik, tandläkaren hittade idag bara 1 kanal av 3, hon tog tom in en annan tandläkare som försökte hitta dom men utan resultat! Låg med VID ÖPPEN mun i 1 timme medans alla grävde runt:D
*fast den här gången är det kanske inte så kul att det inte går som på räls..*

Känns sådär, nu måste jag tebax 1 sväng till och försöka hitta dom!! Hoppas VERKLIGEN att den provisoriska fyllningen är OLIK den som jag SKA ha, tänker INTE gå runt med flera MYCKET vitare fläckar i munnen! PUNKT SLUT, det får kosta vad det vill...! Det måste vara perfekt, o jag som ska på 40-års fest i helgen, o sälja saker på loppis!... *BUUHHHUUUUUUU! Grinar högt!*

Tänker inte LE tills det är klart!
No Way.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0