Islands jävla vulkan!

VARFÖR VARFÖR.. Helvetes jävla vulkan!!!!
Fick mess av Elin, trodde hon skojade när hon skrev "tyvärr Bali får du nog ställa in, vulkanutbrott på Island"
Skickade Hehhehehe tillbaka, trodde SÅKLART att hon skojade!!

Sen när jag låg på behandling hos Linda började messen hagla in och det ringde... JA det va SANT!!! NOOOOOOOO!

Hoppas på ett mirakel..
Ringde försäkrings bolaget som sa åt mig att ringa imorgon och prata med skadeavd, slickar jag någon i röven tillräckligt kan det gå "dom gör vissa undantag " som han sa! Kanske ska skicka bild :D
Det här samhället är ju HEELT sjukt!

Kan alla bara hjälpa till att hålla tummar o tår för oss..!!!!
Nällla....?!


Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Sv: Ja fy, jag avskyr magsjuka!



Men nej vilken otur alltså :S Jag håller verkligen alla mina tummar och tår!

2010-04-15 @ 21:49:49
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0