Inställt Flyg!

Ny info från Arlanda:

Kl 4.28
Flight TG961 17 April är inställd.
Kontakta ditt flygbolag.

Vänligen Stockholm-Arlanda Airport


Mina tankar kring detta just nu:

Känner att jag nog visste att vi inte skulle komma iväg, har ju trotts allt inte packat!
Försökte ringa både Thai airways och Odenresor just men båda har STÄNGT!?! Varför öppnar man inte när det är en sån katastrof?
SJUKT dåligt!

Ska ringa Ving kl 9, vi har bokat hotell via dom.. hoppas dom vill boka om vårat rum!

Jobbet....om jag inte kommer iväg innan måndag och det ser lika hopplöst ut måste jag ringa min chef som i sin tur kanske är snäll och låter mig hoppa in där det krisar med vikarier?! Kan ju inte slösa en hel semester vecka känns det som på att bara vänta!


En rolig sak i allt elände är att vi idag kan gå på Otis dop som vi annars missat:D
Det är inte helt fel det!

Nu ska jag äta en äggmacka och dricka kaffe!


Är det nån som läser min blogg som kanske oxå är drabbad?

Hörs efter dopet kära ni!

Kommentarer
Postat av: annika

jjaa stackar, hoppas verkligen ni kommer iväg SÅ FORT som möjligt!! ni är så värda den här resan efter allt bygg å slit!! jag håller tummarna!

2010-04-17 @ 08:32:37
Postat av: 'Saluki*

Det märks senare i veckan... Skulle åka till MalliS på Torsdag men det visar sig om även det blir uppskjutet, vilket det borde bli om det inte slutar snart*

2010-04-17 @ 11:04:55
Postat av: Therese

NEEJ. Fyfan!! Tänker på er! Vilket jävla pissskit!! :(

2010-04-17 @ 11:14:13
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: jojo

fick hämta kent från nattåg kl 03.00 i fredags.... men eftersom han inte var så långt bort kom han iaf fram! tur att ni kunde få resan flyttad, men jag fattar att det känns surt ändå! tur att det är sol idag här också då, blunda och dröm dig bort.

2010-04-19 @ 10:58:53
URL: http://retrobohem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0