Hi im i nurse!!!:D

Väntar på mail från resesäljaren, varför har hon inte skickat iväg det??..*guuulp*
Hörde nu att det sitter folk på bangkoks flygplats , men varför sitter dom där??? Inga pengar eller är dom oroliga för att plan ska gå??.. Konstigt att inte flygbolagen kan höra av sig när/om planen går!

Nu stängs luftrummet över sverige IGEN! När ska detta ta slut??
Det MÅSTE lösa sig till den 29!

Nån som vet vad Omsorgsassistent heter på engelska? Kan det heta careassistent?:D
Varför undrar jag?.. Jo för när man reser så ska man ju fylla i kort både på hotellen o flygplanet på vad man jobbar med, och jag brukar skriva nurse *hehehe jag vet!* för att jag inte vetat vad det heter, men så en gång i thailand så blev ena hotelltjejen så glad när jag va "nurse" o tänkte fråga något... hjäääälp! Jag avbröt innan frågan som tur va och berättade att jag jobbade med handicappade!!:D
Tänk om hon visat nått super ÄCKLIGT , huuuuua!

Kom på att jag glömt visa mina nya fönsterlampor here they r:)

Prutt o god kväll!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0