Håkans Bar!

Tandläkaren hittade inte dom andra 2 rötterna idag heller och efter att en annan tandläkare tittat på röntgenbilderna så gav hon upp och fyllde igen med den riktiga fyllningen..puhhhhh! ÄNTLIGEN ser det bra ut, hon passade även på att putsa lite:D
Nu är jag GLAD!

Skivstång med Josefin idag, bra som vanligt och vet ni vad?? Hon kör på onsdag oxå!! WWWIIIII..
SVETTIGT med långarmad tröja, men vad gör man inte när man ser ut som en  MAN!
Torsdag är det dax att dra av pälsen, slog mig att det kommer att jag verkligen kommer att bli PLÅGAD, men snygg iaf;) *vill man bli fin ..*

Nu måste jag kolla in Håkans bar, vad har han skaffat för personal?? Hahahhahhahaahha, vilka nutheads! Men dom är ROLIGA!
*jag vet en som hånglade upp Håkan för några år sen..hahahahhahah du vet vem du är;)*

Pälsdjuret Linda önskar alla nakna Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0