El visp!

El vispen är trasig och både konsum o ICA´s va slut...orkade inte åka till järnaffären så jag o C åkte till jobbet o lånade en:D
hoppas den håller, har bränt 2 på ganska kort tid, dom pallar inte med mitt baksätt! hehehehe..

FAAAAN va ont det gör i tanden!!!!!... fortsätter det såhär måste jag ringa tandläkaren!... AJAJAJAJAJAJJAJAJAJJA!

Va tvungen att gnälla av mig liiite till er , c verkar förstå mig hon säger ingen fara mamma:) *det har ju typ sprutat ut tänder i hennes mun så;)**

Kommentarer
Postat av: Anonym

OH NEJ, Stackars dig...Inget är nog värre än tandvärk!!(Lugn alla Mammor, Förutom barnafödande)

Äta, dricka och ens prata gör GALET ont, Hoppas att det blir bättre*

2010-04-01 @ 20:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0