DÖD Tand!

Vaknade upp imorse och kände att tandvärken nästan gått över, skönt! Åkte till tandläkaren iaf och det visade sig att HELA tanden var död och  alla 3 kanalerna dessutom, hon va van med att det brukar vara 1...
Rensade ur skit tanden och stoppade i nån bakteriedödande massa!!!!!

ÄCKLIGT att jag har ett lik i munnen!!!

Ska dit 8 igen o rotfylla...hoppas helgen går bra o att jag inte får ONT , fick hennes mob nr så det verkar som att det kan bli så!

*kommer ihåg Merjas hemska rotfyllnings procedur för några veckor sen..HJÄÄÄÄLP*

Snälla ge mig goda erfarenheter innan jag döööööör!!!!!


Kommentarer
Postat av: Elin

Holy macaroneee..

2010-04-01 @ 15:19:39
Postat av: madde

men satackare hoppas det blir bra

2010-04-01 @ 17:14:49
URL: http://maddeolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0