Börja packa??

Nu är det 2 dagar kvar till Bali resan!!! wiiii, hmmm kanske dax att börja packa?!?
Funderar på om jag ska dela upp vällingtetrorna i olika väskor eller inte, tänk om dom börjar läcka!?

Hur lång tid innan resan packar ni?
Tips på vad som är bra att ha med till barn..

Det jag ska packa till Char-lee är:

*Vällingtetror
*2 blöjpaket
*2 solskyddsdräkter
*2 solhattar
*Klänningar,kjolar,linnen
*parasoll till vagn
*paraplyvagn
*2 gallerfiltar
*simpuffar
*rese apotek *alvedon, ipren, vätskeersättning*
*solskyddsfaktor 50
*3 pkt våtservetter
*uv nät till vagn, fungerar även som myggnät
*Bärbar DVD och filmer
*xtra ombyten till flygresan *typ 3 st, dreggel o spill maja*
*Böcker att läsa på planet
*Målarbok och kritor
*3 badräkter
*2 simblöjbyxor

... Har jag glömt något tro??

Kommentarer
Postat av: Anonym

sårtvätt och nässpray =)

2010-04-27 @ 21:13:25
Postat av: Izabella

tack babe!!!! :) HA SÅ JÄVLA BRA NU, SÅ JÄVLA AVIS....... SOLA ÅT MIG.. PUSS PÅ DIG.

2010-04-27 @ 22:16:12
URL: http://izabellaakerlund.blogg.se/
Postat av: Anonym

GODIS!!!! Fast hon kanske inte äter det än?

Trevlig resa, kram Anna

2010-04-28 @ 08:53:54
Postat av: Anonym

hej hej

hoppas ni får en trevilg resa!!

tänkte bara säga att det finns blöjor att köpa även utomlands :-)

pampers...

tänkte det är mycket att släpa på ändå...

:-)

2010-04-28 @ 11:34:58
Postat av: Madde

Jag brukar göra en lista några dagar innan sen packar jag dan innan och det sista precsi innan man ska åka som neccesär och lite så.



Härligt att ni kommer i väg // Madde

2010-04-28 @ 12:57:11
URL: http://maddeolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0