Bimbo?... Näääää!

Idag vaknade jag av mig själv 7.20, C o Jocke sov och jag låg o hörde fåglarna kvittra.. HÄRLIGT att bo på landet!!!

Igår kväll fyllde jag tårtorna och idag ska dom pimpas:D

19 igår kväll kom jag på att vi hade glömt plocka påskris så vi gick ut och klippte lite *ok, det va Merja som sa till mig när jag sa att jag skulle köpa ris att jag har ju hela tomten full!!, hade faktiskt inte tänkt på det:D.. bimbo?, jag nehe...*

Det verkar som om värken har lagt sig..men man ska ju inte ropa hej.. eller hur???

Åhhh va kul det ska bli att träffa mina underbara släktingar, det va några veckor sen nu!

Lägger in bilder från dagen ikväll!

Ha en bra dag!

Med fluffetsätter bakpapper som en xtra kant runt formen så att det inte ska rinna över

Kommentarer
Postat av: Izabella

thank you!!! måste komma ose hur ni har det också, helt sjukt att jag inte sett :P

2010-04-02 @ 15:05:49
URL: http://izabellaakerlund.blogg.se/
Postat av: Anonym

GLAD PÅSK /tantalonan

2010-04-02 @ 17:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0