Värsta PERMANENTEN!

Jag har idag permanentat mitt hår, nej jag har inte gjort det själv utan det är självklart Bella som gjord det på mig* e ju inte sååå fantastiskt bra* hehehe..Blev otroligt nöjd, tror att jag t.o.m ska fräsa på ordentligt nästa gång!

Lämnade Char-lee hos Nattiz och Nadia och Nikki.. dom har haft att göra om man säger så*hahhahahha* Nikki har agerat häst hela dagen och Char-lee hade såå kul att hon bara ville sova 40 minuter:D
Dom har 2 st marsvin där som c först trodde va katter *skrattar ihjäl mig*.. sen kom hon på att de va en muuush = mus..

Mamma körde oxå en pudel idag, blev ett snyggo hon me:P
Bella åkte med till jakan och fikade lite sen tog vi MAX på väg hem.. guud så gott det kan va ibland*slick*FÖRESnyggo med pappiljotterEfter!! visst e det snyggt!!??Efter!Bella in ACTION


Kommentarer
Postat av: Izabella

okej inte alltför fin bild på mig men.. haha det blev grymt !!

2009-12-10 @ 21:27:05
URL: http://izabellaakerlund.blogg.se/
Postat av: Therese

Som en ängel! Jättefint!

2009-12-10 @ 22:48:47
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0