Varför?

Jag missade TRÄNINGEN... VARFÖR kan jag inte läsa "julschemat" som alla andra VARFÖR?.. Kom till Friskis idag och blev snopen över att det bara va 3 bilar där..gick in förvirrad, och fick bekräftat att jympan varit 17.30, vem fan sätter ett jympa pass mitt i middagen? FÖR FAAAN!.. Som tur va hade jag en present att ge mina svärföräldrar*puuuhhh*
Vill gnälla liiite till omdet....*bbbuuuuuhhhhhhhhhhh , jag som VERKLIGEN behöver träna* Slut på gnäll!*för idag ja;)*

Party på jobbet idag med MYCKET snack och 4 bitar smörgåstårta*mm mmm mmm*

Har som vanligt inte handlat till nyårsmiddagen, men jag har nästan tänkt ut allt vi ska äta.. eller Sandra har bestämt oxfilé och vi har kommit överens om potatisgratäng, chilidressingen som tillbehör och Kim skulle baka
kladdkakemuffins och till det vaniljglass, tycker själv att det låter skitbra.. men så är det förätten....vad ska vi ta tro? TIPS tack*inget som kräver kockexpertis tack;)*

Char-lee fick en söt ADIDAS dräkt idag:D måste bara visa den.




Kommentarer
Postat av: Therese

Vi ska ha kryddig krabbsoppa till förrätt. Tror jag blir skitgott!



En sån där träningsoverall köpte vi till alexanders systerson när han fyllde 1, fast i blått. Jättefin!

2009-12-30 @ 21:41:56
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Moa

Av mej :)

2009-12-31 @ 00:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0