Piss FörsäkringskassaN!

Lilla Char-Lee var sååå sjuk så sjuk för några veckor sen, vi låg på Astrid Lindgrens barnsjukhus jag förlorade 2 veckors inkomst!.. ja då tror "man" att det bara är att begära tillfällig föräldrapeng.. men NEJ NEJ.. det ska skickas in intyg från dagis så jag först måste beställa från FK.. och sen glömde dagiset att fylla i antalet dagar och jag glömde att skicka in läkarintyget!! Nu är det den 3 december och när jag ringde idag så sa hon att pengarna kommer inom 30 DAGAR!! KUL:S.. HOPPAS verkligen att lilltrasan slipper bli sjuk igen,det här e ju värre än värst!

Piss Skit Och Faaan!

sådär ja nu känns det MYCKET bättre:)Åhh så sjuk hon va:(
Måste bara få berätta att vi fick sååå underbar personal! Tack avd Q 80:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0