Nästan snöskor:D

MÄTT*raaap*.. Har nu provgått mina snygga skor, va faktiskt inte hala alls*njaaa men snygga är dom*Stapplade runt , som jannelångben..
Åt , åt åt och åt av den gooda julmaten, kan faktiskt köra bil i skorna oxå, Sandra va hysterisk i bilen hem och skyllde på att det va jag som va hysterisk, hon gnällde över att jag körde i mitten av vägen, ja jag veet.. men hellre där än i diket.. det va ju SNÖKAOS!.. Stackars Martina i bak visste nog inte om hon behövde oroa sig.. men fram kom vi*borstar mig själv stolt på axeln*

Jag har köpt golvfärgen nu, vi hade bestämt oss för ebony, med vi menar jag att jag bestämt mig först och sen styrde Jocke till att tycka detsamma :D.. SKITDYRT blev det, 2944 kr.. Helt sjukt!
Nu sitter jag här och undrar vart i rummet jag ska börja röja bort? GUUUD va lat jag känner mig..

Linda *the muskelberg* sa idag att hon trodde att vi skulle göra EGNA pepparkakshus.. Ja vi ska ju faktiskt pimpa dom, *gör ett själv da om du e såå bra* för det va ju sååå lätt;).. Ska försöka hinna med att göra ett, annars går det väl bra "lilla" Linda ändå?




Kommentarer
Postat av: Therese

Det där muskelberget asså.. Hoppas ni hade trevligt utan mig. Själv rullade jag köttbullar på jobbet;)

2009-12-17 @ 20:18:53
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: enda

Jag sa aldrig att det var lätt att göra eget, jag har själv alltid gjort "byggsats". Jag var ju bara impregnerad (nytt ord till din och Merjas alfapetlek..;)) av tanken att ni skulle tävla med egengjorda pipparhus. Men eran pimp blir nog minst lika bra, men eftersom du besitter en fuskarådra så tror jag att Jocke "the man" kommer att hjälpa dig med ditt och vinna över stackars S.

Jag måste säga dig att du som alltid får mig att skratta, vare sig vi träffas eller jag läser din blogg. Du är "sjuk" (snällt sagt) och det var kul att vi återigen kunde få ialafall ngra med oss att dra på smilbanden idag. Torrisar!

Så där ja, nu är dagens goda gärning avklarad.. ;)

Visst var det läskigt att åka hem, tänk då att jag åkte längre, men som jag alltid säger.. Det är värst i Rimbo, i Sättraby var det barmark och snöfritt;)

hejpåre

2009-12-17 @ 22:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0