MMMmumsiga Apelsiner:P

Ja det är tur att det finns söta goooda apelsiner nu när sötsuget är uppe i 1 miljon..måste döva det med någonting:D
Har varit och tränat ändå.. och WWWIIIII så glad jag blev när jag såg att det va Josefine som ledde skivstången idag*musklerna darrar ganska fiiint nu* .. Kände dock att Ris a la maltan  och mina forna muskler bytt plats!.. *grinar högt*

Imorgon ska Jag, Char-lee, Kimmen, Zammie och Mamma till Täby Centrum och fynda lite, om det finns något kvar till oss....! :D
Tog ledigt imorgon, kännde att jag behövde 1 dag till! Måste ju hinna med att shoppa oxå juh;) Hoppas att dom andra vill äta sushi.. MMMMM va GOTT det är! Behöver lite fisk så att jag kan tänka ordentligt om jag ska kunna shoppa ordentligt!* allt handlar om planering, just det, det va ju jag sååå bra på*

Idag vann jag 43 kronor på min ena lottorad, det börjar gå bra nu;)
Köss till er

Jag o Jajja 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0