Julbak!

Satt just och kollade vad jag ska baka för gott till jul, kom oxå på att julen är här typ NU... Jag som ändå kännt mig rätt lugn börjar nu känna att jag fått liiite bråttom:D
Idag ska vi slipa och måla golvet och eftersom att det ska torka i 24h så har jag lyckats "lura"*har ju inte kommit iväg än* med Jocke till IKEA, måste köpa gardinerna som kommit in idag och lite annat såklart!.. Tänkte oxå på att handla allt till julbak och kanske en och annan julklapp..:D Men jag har bara sagt att vi ska till IKEA.. Man "måste" ju inte berätta ALLT.. eller hur;) det andra får komma som en suprise!

Igår kände jag mig lite trött, skulle tömma en kateter i en sopkorg..hmm hahahahhahahhahahah..* jag blev påkommen innan det skedde, skyllde på att jag bara skojade:S*

Tänkte iaf baka:
*Knäck , den kokas ju men iaf:D
*Kola
*Rocky road, Leilas såklart;)
*cornflakesmums, tänkte att Char-lee skulle kunna proppa i sig utan att kvävas, verkar ju barnvänligt:D

Tänkte visa lite bilder på vad Jocke gör på dagarna, ska snart lägga in dom:D Men först slipa och måla golv..

BYE BYE

Kommentarer
Postat av: enda

va på Ikea ja me ida.. Bidde de någe för dig el?

2009-12-18 @ 21:43:41
Postat av: Therese

Jag har oxå varit på ikea idag! Och jag ska oxå kirra rocky roads till jul. Har du gjort dom förut?

2009-12-18 @ 21:46:03
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Anonym

God fortsättning. Kramar

2010-01-04 @ 13:44:35
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0