Jaha då har "tantalonan" gått:D

"När katten har gått dansar råttorna på bordet" *vet ju att "tantalonan" läser min blogg;)* .. Sitter på Jobbet och funderar på vad jag orkar göra nu.. har inga direkt "måsten" kvar, utan att vara HÄR förstås , har mumsat winerlängd med MASSOR av gegg 2 bitar blev det och sen hittade jag en supergoood kringla, den va chokladad*smask* måste ju unna sig av livets gooda.!!

Kom just på hur MYCKET jag vill hinna med innan jul.. ojojojojoj..Här e listan:

*Köpa julklappartill typ 25 personer
* Måla golv
*putsa SMUTSIGA föntster
*Åka till IKEA och köpa hissgardiner, kommer in v 51
*Baka Julgodis: rockyroad, mintkyssar och koka knäck.
*grilljera skinka och göra köttbullar
*slå in ALLA julklappar
*köpa en "gung älg* till Char-lee, den måste slipas o målas om. Fel färg såklart!
*slipa klart vardagsrumsbordet och måla det.
*köpa julgran och klä den.
*köpa 3 likadana julstjärnor till nya delen.
*STORSTÄDA hela huset på byggdamm osv.
*Köpa finkläder till mig och Char-lee som vi ska ha på oss på julafton.

Och såklart Jobba heltid och ta hand om min älskade dotter, glömde träningen och alla andra vardagssysslorna!
känns som att jag FÅR ta det liiite lugnt idag, med GOTT samvete;)


Kommentarer
Postat av: mamma

man ska inte ta ut sig tating....det viktigaste är inte att allt ser hundra ut,utan att du mår hundra.

2009-12-12 @ 10:10:28
Postat av: annika

du är sååå duktig å driftig!! impad att du pallar allt :)

2009-12-13 @ 19:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0