Im BACK!

Ibland undrar jag varför jag ens försöker..!! Pepparkakshuset jag byggt ihop kraschade i lördags, det va när jag skulle ta ner glittret för att göra huset fint som en Hello Kitty väska for ner RAKT på huset, Jocke satt i vardagsrummet och sa högt*NEEEJ*.. Jag tog hela skiten och mosade det ännu mer så slapp jag laga det! I papperskorgen åkte det sen* liite komiskt e d*.. Går "troll" i skiten tror jag!

I lördags va jag,Jocke och Char-lee på IKEA, jag skulle ju köpa gung älgen till Char-lee och gardinerna...MEN såklart så fanns inget i lager.....men hittade en massa kulor till granen, så det va inte helt onödigt att åka dit!;)

Golvet blev MYCKET snyggare när jag vaxat det 2 gånger.. och när socklarna kom på blev det bara SKITSNYGGT!

I lördags kväll kom Luzia, Conny och Philipe och fikade, Char-Lee och Philipe tycket nog att golvet va föör mörkt så dom MÅLADE lite VITT på ena plankan!!!*hahahahahahahah* HERREGUUd!.. Men vi fick bort alltihopa som tur va;)
Hittade även lite marshmallows på väggen.. men KUL hade dom i nya vardagsrummet!:D

Igår tänkte jag att det nog va dags att försöka mig på ÄNNU ett julklappsköps försök, åkte därför till Kista centrum, köpte 3 klappar så det va inte illa, mamma kom även på att vi skulle prova IKEA barkarby och det gjorde vi.. o kan ni förstå gardinerna FANNS wwwiiiiiii!

Kolla in mina snygga fönster*mmmm njuter* har inte bestämmt hur jag ska ha mina saker än... soffan fick flytta in idag, blev rätt ok.. vill ju ha ny men det får vänta lite! Har rört ihop Rocky roads, cornflakesmums och kokat ko
la, imorgon kommer Sandra och då tänkte jag koka knäck*like it*
Jocke har köpte en kungsgran idag, den står just nu ute och fryser..*brr* har ju itne köpt nån fot till den men det gör jag imorgon efter jobbet..ska bLI SÅÅÅÅÅÅ kul att klä den..LÄNGTAR!
kYSS PÅ ER RARINGAR

Så här kan dt gå när man ska klä på sig själv:Dvardagsrummsbordet innanefter


Kommentarer
Postat av: Veronica

Helt jävla skitsnyggt LINDA!!!!!!!! bra jobbat

2009-12-22 @ 08:05:56
Postat av: Saluki

Wow!! Bra Jobbat, Va driftiga Ni är! Världens största Jul stjärna till er som slitit med utbyggnaden en tid nu... Belöningen är ju det fina resultatet <3 See ya Later babe PUSS

2009-12-22 @ 08:21:31
Postat av: Therese

Snyggt! Gillar bordet jättemycket. Bra jobb!



God Jul!

2009-12-22 @ 10:17:59
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Malin

Va fint ni fick det :) God Jul!! /Malin

2009-12-22 @ 11:12:15
URL: http://malincity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0