Hej mitt vinterland!

Ja, snön låg ju iaf en stund, ska inte klaga*optimistisk som jag e*

Jaha då har det varit julmarknad i Rimbo och som vanligt stod vi på 1:a parkett framför scenen*skratt*

Har alldrig träffat en med lika mycket TUR som Inger, idag har hon vunnit*: 1 chokladask, 1 stor korg med gott*eller bricka*, 1 julskinka och 500 kr på jackvegas! *önskar att jag hade liiiiite av den turen bara liiite*

ÄLSKAR luciatåget i Rimbo, UNDERBART sjunger dom varje år.. helt otroliga! *ryyyser*

Provade idag SUBWAY i centrum för 1:a gången, gott men INTE mättande, en liiiten apritretare helt enkelt! Char-lee va gladast för chipsen och cookin:P och det FIIINA bollhavet!INGER the LUCKY womanmmmm gott med korv!VÄRLDENS bästa Luciatåg!Char-lee går med Daisie eller är det tvärtom?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Mina Två Favoriter...KÄrlek!! Min Vackra Daisie Har Full Vinter Mundering För Att Kunna Gå På Lucia =)

2009-12-13 @ 10:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0