Heeelt jävla tom i bollen!

Känner mig som en cocosboll i pallet, helgens jobbande har tagit ut sin rätt, sitter fortfarande på jobbet men alla sover och  jag har gjort det som ska göras..SKÖNT.. Älskar mitt jobb men blir trött som fasen i huvudet ibland! Tur att tålamod är min starkaste sida...ELLER?!!??

Imorgon ska jag kompa och gå på Char-lee´s 1:a luciatåg.. ska bli så kuuul! Dagiset bjuder på grötfrukost..mmmm ska bli gott! Ska stryka det liiiilla lucialinnet snart.. För det måste jag orka! Hon kan ju bara inte vara skrynklig, då får "man" ju skämmas;P.. hon ska även ha en mjukkrona på sig och ett rött band runt midjan.. Måste ju bara va lucia, allt annat är OTÄNKBART!*drar på ögat*

Sandra bjöd hem till julbak idag, men eftersom att jag jobbade så fick jag "nöja" mig med en gooood chokladkaka bakad av bagerskan Veronika *japp hon e bagare på riktigt, smask* och en len god vaniljglass.. så jag tycker bara liiite synd om mig själv!

Trodde mitt underbart vackra änglahår hade hängt ut sig.. men när jag tvättade håret för 1:a gången idag* japp jag har inte tvättat det sen i torsdags.. order från Bella* så krullade det upp sig igen*glaaaad e jag*

Måste fråga systeryster om hon kan vara barnvakt imorgon så jag får gå och träna, farmor kunde inte imorgon*korpbowling vettu* .. Hoppas Sandra ställer upp , hon är ju ändå gudmor.. och då ska man väl ställa upp*hehehehhe*

Bläää! Nu ska jag stryka, dokumentera och käka mandariner.. GODBYE my FRIENDS *kisss*

Kommentarer
Postat av: *

Bästa GUDMOR!!, om man får tillägga......*

2009-12-14 @ 19:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0