Byxan sprack...!

Kom på en rolig sak som hände mig en nyårsafton..Vi hade fest hemma hos Sandra, och jag hade på mig ett par svarta supertajta, *typ korvskinn* byxor  med gylfen mitt i bak.. när jag böjde mig ner.. SÅ SPRACK byxan.. flopp sa det o heeela stjärten hängde ut!.. Jag tog skydd framför Sandra in i hennes sovrumm.. Kimmen som då va typ 13 *tjöt av skratt* och gjorde ALLT för att få allt på kort!.. Nu är det synd*tuur* att korten ligger på min trasiga data..!!

Tur i oturen att jag va hemma hos Sandra och inte någon annanstanns! Kännde för att dela med mig av denna skojiga händelse:D Skratta på;)

Kommentarer
Postat av: Therese

Tur att du har sån liten rumpa då! ;)

2009-12-15 @ 20:27:07
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahha!! Så j-a skoj men samtidigt lite "otur" att du inte var på en riktig fest där du inte kunde fly.. Elaka tanke;)

2009-12-15 @ 22:55:17
Postat av: "Enda"

Glömde skriva avsändare..;)

2009-12-15 @ 22:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0