Blir SÅÅÅ störd!

Åhhhh, va hemsigt dom hemma hos min svägerska Fia igår, åhhh så mysigt dom gjort d, vi drack glögg (vin) åt hemkokad knäck som va sådär perfekt ni vet*dreggel i mungipan* och Inez som fyller 4 år på torsdag hade haft dagiskalas..utomhus.. SMARTA föräldrar! och faster Sussi och Moa kom med lilla lilla hästen Potte, vi kom efter kalaset*tack o lov* men jag tror ändå vår vistelse va livligare än alla barnens..*hmm*.. sånna e vi;)

Idag har jag tränat spinning , INTE något bra pass.. blir liiiite störd när jag kommer på ett pass och tror att det ska vara en viss ledare och hon inte är DÄR!!.. HALLÅÅÅÅÅ.. förstår verkligen inte att vissa blir ledare, men men det är så det e!

Ewy och Folke*farmor, farfar* va här o passade lilla barnet, Folke hjälper oss med elen och Ewy, tog intiativet och började måla våra fönster* krut i dom du*.. undrar var dom får all ork ifrån..!? har ett och annat att lära!

Utebelysningen lyset NU, såååå vackert det är!se sååå vackertBadar i lekbaljan för skojs skull:DChar-lee och Inez


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad Cahlle såg glad ut när hon satt på hästen, en ny liten hästtjej kanske :)?

2009-12-12 @ 10:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0