ÅLDERSNOJJA!

Blir nog ingen träning idag, min svärmor ringde hon är sjuk.. jobbigt på höst/vinter halvåret när alla blir sjuka hela tiden.. beror det på solbrist? Själv blir jag ju sällan *peppar peppar* sjuk men däremot liiite mer neggo..!:D

Granen ramlade "mystiskt" ner när Char-lee gick förbi... Jocke trodde stenhårt på att den måste ha ramlat av sig självt!! YEAHHH RIGHT!.. Har inte haft tid att fixa till pynteT .. ska nog göra det snart, *bbuuuhhh* min gran som va sååå fiiinn! Nu sover Char-lee the gran rivare äntligen!.. Ska åka och hälsa på Fia , Jonny och barnen idag, lämna av lite julklappar. Dom skulle in en sväng till norrtälje på nu, berättade att tomten nog köpt en overall till Otis så dom inte fyndar en:D.. Jag vet ALLT om Tomtens inköp!!*hehehehhee*

Har kommit på att jag verkligen har ÅLDERsNOJJA!..*vill inte bli gammal* vill inte se gammal ut...! Vill inte känna mig ÄLDST!.. Tips tack, förutom att lägga sig under kniven förstås;) *den metoden kommer att bli väl använd* :D Herreguud om man kan få män att se ut som kvinnor kan väl jag förtusan få bli yngre?

Bangla Road:D E dom inte otroligt vackra?  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0