När alla andra fuskar

Det här med att tappa suget på något..

När mina kamrater, jag min syrra och faster sprang vårruset för några år sen så hade jag inte tränat på att kuta värst. Men jag var ändå i bra form, hade ju haft pt i några månader och blivit tajt.

Vi börjar att springa på, jag och syrran vi bränner på i samma takt och allt känns så jävla bra. Kommer ihåg att jag tänkte att fy fan va grym jag är, tills..

Alla gamlingar börjar att springa om mig. Sen kommer min faster som "inte" hade tränat och joggar förbi, sen syrran och dom andra också.

Whata FAKK känner jag då! 

Jag börjar direkt tänka skit och piss och vilken jävla tävling sen då! Men jag tar mig i mål, springandes och inte gåendes. Sist av alla oss 5 som sprang, och med all säkerhet tröttast också.

Nästa gång vi kutar så ska jag springa som en dåre innan och låtsas att jag inte heller tränat. Det är ju så det fungerar verkar det som, dom ska få lukta på mina fisar. Så fort ska det gå!

Nu sitter jag med Zion på golvet och känner mig helt grym över att ha målat allt en första sväng!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0