H E J ❤️

Ordningen är återställd och jag är nu vanliga Linda igen.

Alltså, vi valde helt klart fel ställe när vi gick ut. Alla var under 25 utom vi.

Okej att det är kul med ungdomar och att jag alltid hävdar att jag är 25, men vad har man gemensamt med dom? Inte ett skit. En sak är iaf säker, dom unga pojkarna gillar kärringar. Varför gör dom det? Är det för att dom vet att vi är grymma i sängen och kan laga mat eller för att vi påminner om deras mammor? Konstigt är det tycker jag allt.

W O R D

Jag sitter här och dricker mitt kaffe. Zion somnade om och just när jag skulle gå och sova då kom Zebban ut och ville kolla på tv. Jahapp, sova får jag göra en annan dag.

God morgon ❤️

 Skulle inte Zion passa bra som Ziolina?⬇️



Kommentarer
Postat av: Anonym

😂

2015-12-29 @ 07:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0