Fulnyllen

Har precis sminkat mig och började då tänka på en sak.

Dagens fundering; jag som älskar att försköna det Gud glömde ordna på mig, gör gärna allt som bara går för att se bra ut. Jag läser och får höra ibland att naturligt är ju sååå bra. Man ska inte operera sig, inte sminka sig och inte heller raka sig. Nämner operation en gång till för att det verkar vara grejen folk stör sig på mest.

Jag tänker ofta i mitt huvud, säger högt ibland att det är ju oftast fulnyllen som inte har en chans att se snygga ut som gnäller mest. Va naturligt ful du och låt mig göra vad fan jag vill. Har du något problem med alla som opererar sig, titta då för fan åt andra hållet eller blunda när du går förbi.

Och förresten så kan du sluta färga håret, tatuera dig eller ha örhängen. För det är också att försköna sig.

Så tycker jag!

Är nu väldigt glad över att ha fått sätta på mig nyllet igen och snart ska jag parfymera min kropp oxå. För det tycker jag är himla trevligt.

Puss och kram❤️






Kommentarer
Postat av: Helene

Alla gör som dom vill tycker jag ^^ Det är bra att alla saker finns så alla blir nöjda med sig själva :3

Svar: Exakt! 👏 variation gör livet roligare, tänk om alla varit lika. Boooring!
Handla först, tänk sen = Linda

2015-12-18 @ 19:49:58
URL: http://minttu.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0