Platta platta och skyffla!!

DÅ så då har söndagen snart passerat och jag har inget jobb att gå till imorgon!! Undrar ni över hur det känns?? Neeeeeee klart ni inte gör ;) det fattar väl alla att det är lyxigt att få lite semester innan bebis kommer!!!
Idag hade vi fika här och Char-lee sa stopp innan vi högg in på tårtan och sa att vi skulle sjunga för henne, hahahahahaha hon är bara för rolig den ungen!!
Elin gav Char-lee ett jättefint My littlepony slott och av mormor fick hon en kitty hopp grej, va lite svår att hoppa på bara tills Elin visade henne hur hon skulle göra... ja Elin hoppade inte, då hade den nog smällt ;)

Sen satte mammam, Kimmen *som jobbat sen i onsdags* , Zammie och Jocke igång och plattade jord, skyfflade jor och plattade lite till... Puuuh vilken pärs!! Jag och Char-lee fixade maten och solade oss... jag plockade ett hundratal rester från smällda ballonger oxå...kul det är att krypa på alla 4 när man har en ballong mage:D

Nu är det tv tajm, snart slocknar jag nog i soffan som varje kväll :D

Bilder från idag



Kommentarer
Postat av: Elin

Menar du att jag är för tjock för att studsa?

2011-05-22 @ 22:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0